KURZY  ROZVOJE  MIMOSMYSLOVÉHO  VNÍMÁNÍ

Jedná se o kurzy rozvoje tzv. 6.smyslu. Jsou zaměřené na schopnost načítání a využívání informací, bez využití klasických smyslů, a to díky zapojení a zkvalitnění práce s intuicí.

 

Když se ohlédnu zpět na období deseti let nazpátek, musím dnes připustit, že mi do cesty přicházeli výborní učitelé a měl jsem i “štěstí” být ve správný čas na správném místě. Ovšem náhody neexistují a štěstí přeje připraveným.  Zároveň souhlasím i s tvrzením, že když je žák připraven, učitel se najde.

Zmiňované období mne totiž velice ovlivnil Mark Komissarov, kterého metoda Mimosmyslového vnímání  mne pohltila a osud mi napomohl natolik, že jsem s Markem nakonec dlouhodobě spolupracoval a později i pomáhal rozvoji jeho metody. Byl jsem přítomen okamžikům, které by se dali nazvat zázraky, přesto to bylo tak reálné, až to člověka zaráží. 

Metoda se vyvíjela, i já se vyvíjel a nacházel nové způsoby, které vedly k zefektivnění výsledků výuky mimosmyslového vnímání. Zpočátku jsem těmito zjištěními obohacoval metodiku, později upravoval své podání výuky. Po dalších letech se již můj způsob podání výrazně odlišoval od původní koncepce a byl tedy čas, spolupráci ukončit. Nebyl jsem schopen čisté výuky původního konceptu, byl by to pro mne krok zpět. Ačkoliv si Marka velice vážím, přerušil jsem lektorství kurzů jeho metody a dál se věnoval pouze vlastním projektům.

V tuto dobu se opět vracím k výuce mimosmyslového vnímání, ale již bez hlavičky metody Marka Komissarova. Tedy i bez mantinelů a omezení původní koncepce. S takto volnýma rukama mohu výuce propůjčit novou tvář. Upravit výukovou koncepci tak, aby lépe seděla naší místní mentalitě a i zařadit informace, které rezonují se mnou a mým vlastním chápáním  věci. Tedy ne pouze opakovat myšlenky někoho jiného.  

Během posledních let jsem pochopil i mnoho souvisejících jevů, práce jiných autorit v této oblasti a tak vím, že mám co nabídnout a rád se budu věnovat zájemcům, kteří hledají cestu rozvoje mimosmyslového vnímání.

Jan Světlák 

.

„Člověk je schopen jakoukoliv informaci vnímat přímo z okolí, bez pomoci pěti smyslových orgánů“

.

Smyslem kurzů je za vhodně vytvořených podmínek, s přesnou posloupností cviků a dalších speciálních postupů aktivovat tzv. Centrum Informačního Vnímání (CIV), tzn. běžně nevyužívanou část mozku, jejíž aktivováním lze dosáhnout schopnosti mimosmyslového vnímání (vnímání jiným způsobem, než klasickými pěti smysly). 

.

Absolvování tohoto kurzu Vám umožní: 

probudit a rozvinout vlastní schopnosti, které jsou stále v určitých kruzích považovány za paranormální. Již Albert Einstein však řekl, že lidstvo běžně využívá jen necelých 10% kapacity mozku a těch zbývajících 90% lidé neaktivují a nevyužívají. 

.

otevřít a aktivovat schopnost, kterou má každý člověk, pouze o ni neví a nepoužívá ji. Správnými cviky ji však lze zaktivovat a naučit se s ní zacházet. 

.

přijímat informační signály (informace) z okolí a využívat je ve svůj prospěch.

.

Základem je odstranění psychologické bariéry v mozku člověka, aktivace informačního centra a povzbuzení lidského mozku k přijímání informací z pro něj „nového“, zdroje.

.

Aktivace Centra Informačního Vnímání otevírá nové možnosti a schopnosti:

.

–  Člověk si bude více jistý, tedy cviky rozvíjí i sebedůvěru

.

–  Bude mít ve svých rukou potenciál, který je možné rozvíjet do hloubky podstaty a ve všech sférách působnosti

.

Výskyt psychologické bariéry v mozku člověka je podmíněno jeho představou o cestách přijímání informací z vnějšího světa pomocí klasických pěti orgánů vnímání, jakožto jedinných možných. Cílem  metody je překonat tuto představu a otevřít nový kanál získávání informací z okolního světa.

.

Aktivace CIV u dospělé osoby se skládá ze dvou úrovní:

1. Odstranění psychologické bariéry na vědomé úrovni

.

a) Překonaní představy „Jasnovidectví“ a následné vědomé pochopení a osvojení návyku k přijímání informací napřímo z okolního světa.

b) Seznámení se s „odlehčenou hypotézou“ o existenci Informačních komponentů vesmíru a o Centru, schopného přijímat informace z vnějšího světa přímo. Toto Centrum je napojeno na orgány vnímání a vyskytuje se v lidském mozku.

c) Seznámení se s možnostmi, které se otevírají před člověkem při osvojování si metody Informačního vnímání okolního světa. V procesu dalšího vyučování se vysvětluje teorie Energeticko-Informační osnovy materiálního světa.

.

2. Odstranění psychologické bariéry na úrovni podvědomí

.

a) Překonání genetické paměti v mozku o nemožnosti přijímat informace z vnějšího okolí mimo okruh pěti orgánů vnímání.

b) Na soustředěních jsou vytvořeny takové podmínky, ve kterých není možné získávat informace z okolí obvyklým způsobem a mozek je tak donucen „hledat“ nový kanál pro příjem potřebných informací. Tímto kanálem se pro studenta stává CIV. Mozek začíná přijímat informace z vnějšího prostředí, z pro něj nového kanálu, v kontrolovaném režimu vnímání. To znamená, že student má možnost si pokaždé prověřit pravdivost přijímané informace.

c) Vícenásobně opakovaný kladný výsledek posílí povědomí o možnosti přijetí informací jiným způsobem, což nakonec vede k odstranění existující psychologické bariéry a aktivaci CIV.

.

a


a

Několik zpětných reakcí účastníků kurzů  dle této metody u Jana Světláka :
.

.

.
Z mailů :
.

Ahoj Honzo, 

děkuji za kurz. Bylo to super. Opravdu oceňuji, že tyto kurzy děláš.

Pravidelně teď trénuji, abych se zlepšoval.  Ještě jednou díky a přeji jen samé podporovatele této metody.

Zdeněk 

————————————————

Ahoj Honzo,

Děkuji za uplynulé semináře. Byl jsem velice spokojený; místy až udivený, ale to k tomu určitě patří 🙂

Hodně jsem cvičil. Zařekl jsem se, že denně tomu budu dávat minimálně 1 hodinu (ideálně jednu hodinu ráno+jednu hodinu večer. Jsem zvědav, kam se posunu). 

Co mi udělalo neuvěřitelnou radost, že po semináři jsem zkusil hádat čísla karet – po chvíli mi to tam začalo naskakovat tak jasně, že jsem málem vyletěl radostí z kůže. Prostě to byla úplně jasná, přímá myšlenka/obraz a správně. Pecka!!! Takže jo, někam se to posouvá a jsem z toho nadšený.

Dočítám teď knížku Marka Komissarova, je to supr čtení. Udělám všechno pro to, abych se mohl dostavit na další seminář. 
Měj se pěkně Honzo  a ať se Ti ve všem daří 🙂

Jirka

———————————————

Ahoj Honzíku,

ještě jednou bych Ti chtěla poděkovat za fantastický zážitek na Tvém kurzu. Bylo to pro mne úžasné pohlazení na duši.

Jsi  báječný a přeji Tobě i Leničce, aby jste nikdy z této cesty nenechali nikým svést.

Mějte se krásně a Kristallu přeji tak báječné žáky jako byla  ta naše skupina.

S pozdravem Ivana

———————————————

 

Ahoj Honzo, 

chtěla bych ti poděkovat za skvělý kurz, který jsem měla tu čest u tebe absolvovat. Byl pro mě velkým přínosem.  Jsi skvělý lektor a nepochybuji o tom, že i skvělý člověk, který svým lidským přístupem ještě pomůže hodně lidem. Honzo, nenech se nikým a ničím odradit v tak skvělé práci, protože takových lidí u nás moc není a byla by škoda o ně přijít. Ještě jednou moc děkuji a přeji ti jen to nejlepší. 

Eliška

———————————————

Ahoj Honzíku,

ještě jednou bych Ti chtěla poděkovat za fantastický zážitek na Tvém kurzu. Bylo to pro mne úžasné pohlazení na duši.

Jsi  báječný a přeji Tobě i Leničce, aby jste nikdy z této cesty nenechali nikým svést.

Mějte se krásně a Kristallu přeji tak báječné žáky jako byla  ta naše skupina.

S pozdravem Ivana

———————————————

 

Ahoj Honzo,
Chtěli jsme napsat pár řádek o našem kurzu 🙂 Bylo to moc fajn a určitě se v nás za ten týden děly věci nečekané. Zajímavý systém práce dává běžnému dni jiný rozměr.  Upřímě oba  jsme šli na kurz s vědomím, že nám to může změnit život.
Máme fajn život a moc si ho užíváme, toto nám ještě více prohloubilo a potvrdilo naše heslo  – všechno je možné:-) Jen tomu věř.
Vím že pokud to budeme trénovat, bude to fajn a opravdu to může zkvalitnit běžný život.   🙂 máme super průpravu a návod a ukáže se co všechno s tím dokážeme.

DĚKUJEME MOC  že máš odvahu, chuť a energii učit takové super věci 🙂  Petr a Lucka

———————————————

 

Ahoj Honzo, 
musím přiznat, že jsem měla tento týden opravdu náročný. Byl to fakt mazec. A jsem moc ráda, že jsem to ustála. Třetí den jsem si skoro myslela, že to vzdám. Ale Karla jsem přeprala 🙂 Metoda je naprosto úžasná a jsem moc zvědavá co se s námi bude dál dít. A postupně nám to celé asi bude teprve doznívat. Jsou to věci které člověk tušil a i se snažil v životě používat, ale že se to dá takto jednoduše trénovat to je bomba!
Díky a díky za Tvojí odvahu toto vyučovat!
Lucie

.

.

WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien